Odpowiedzi

2010-01-19T16:38:44+01:00
Chca wiedziec co ich czeka w przyszlosci
wierza w katy
wierza z e ukladanie pasjansa przepowie im przyszlosc
beda wiedzieli co ich czeka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:39:27+01:00
Np:

1) Ludzie wierzą w horoskopy i wróżby dlatego, że nie wierzą w siebie.
2) Szukają pomocy we wróżbach i horoskopach.
3) Mają nadzieję, że dzięki nim dowiedzą się o swej przyszłości.
4) Nie radząc sobie z problemami twierdzą, że odpowiedź na nie znajdą w horoskopie lub we wróżbach.

:):):)
1 5 1
2010-01-19T16:40:05+01:00
1. Myślą że to się spełni
2. Uważają że wróżą to specjaliści, gdzie to zawsze się sprawdza
3. Z przyzwyczajenia
4. Bo każdy tak robi
;)
1 5 1