Odpowiedzi

2009-09-29T18:44:30+02:00
Masa protonu wynosi 1,7*10 do potęgi -27kg, a masa elektronu 9,1*10 do potęgi -31 kg.
Ile razy proton jest cięższy od elektronu ?
1,7*10 do potęgi -27=17 do potęgi -26kg
9*10 do potęgi -31=90 do potęgi -30 kg

17do potęgi -26:90 do potęgi -30≈1889
Proton jest cięższy od elektronu o 1889 raza.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T18:46:45+02:00
Protom jest ciezszy od elektronu o 1870razy