Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T16:47:24+01:00
2010-01-19T16:48:37+01:00
A)3*(-2)*0,4=-2,4
b)4*1/2^-1=4*1/4-1=1-1=0
c)2*2 1/4+1/5=4.7
d)-8+4*1/36 /3=-8+1/3=-7,67
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:51:25+01:00
A) = 3*(-2)*0,4=-6*0,4=-2,4
b)= 4*(0,5)²-1=4*¼-1=1-1=0
c)=(2*2¼):5=(2*9/4):5= 4,5:5=0,9 lub jeżeli nie ma nawiasu 2*9/4+⅕=4,5+0,2=4,7
d)=(-2)³+4*(⅙)² :3=-8+4*1/36:3=-8+1/9*⅓=-8 +1/27=-7 i 26/27