Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:49:05+01:00
1. plan dnia ułatwia nam załątwienie wszystkich spraw. wtedy mamy określony czas na adaną czynnośc i nie mozęmy go przekroczyć bo inaczej cały plan będzie do niczeggo. jednak nie zawsze plan ułątwia nam zycze bo sprawy mogą się skomplikowac i wtedy bedziemy z denerwowania że teraz mamy zreobić jakas rzecz a musimy inną
jakby co ja nie brałąm tegoz neta
5 4 5
2010-01-19T16:51:05+01:00
Mysle ze latwiej zyc z planem dnia poniewaz to co sie zaplanowalo aby wykonac to sie zrobi a gdy zostanie jeszcze czasu mozna sobie go wykorzystac na odpoczytek

plan dnia jest to plan dzieki któremu ludzie ukladaja sobie jak powinny wygladac ich dzien i co maja w nic zrobic
2 5 2