Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:52:30+01:00
Nie wiem jak sie robi pierwiastek, wiec bedziesz wiedział ;)
4,9,16 tyle st. 2

8
1 1 1
2010-01-19T16:55:57+01:00
2 stopnien
1=1
2=4
3=9
4=16
5=25
6=36
7=49
8=64
9=81
10=100
11=121
12=144
13=169
14=196
15=225
16=256
17=289
18=324
19=361
20=400
3 stopnia
1=1
2=8
3=27
4=64
5=125
6=216
7=343
8=512
9=729
10=1000
11=1331
12=1728
13=2197
14=2744
15=3375

Masz tu potegi. Pierwiastki robi sie w przeciwna strone masz np. 5 do kwadratu, to jest 25 czyli pierwiastek z 25 to jest 5, albo 6 do szescianu to jest 216, czyli pierwiastek trzeciego stopnia z 216 to jest 6.
3 4 3
2010-01-19T17:53:14+01:00
Polecam te tablice. na przyszłość precyzuj o co chodzi

http://matma4u.akcja.pl/tablice/tkis.htm