Odpowiedzi

2010-01-19T16:56:12+01:00
Ten temat porwie, porwie tylko nadarzy sie stosowna okazja.
Ale tak przy kazji mam wrażenie, że Gniezno w promocji, za bardzo ukierunkowane jest na turystyke. Tylko jedna impreza wystawiennicza ( XVI Międzynarodowe targi Nieruchomości, Inwestycji i Finansów REFE Wrocław, (20-22.04.2007 r.) odbiegała od tego tematu.
Myślę, że warto byłoby poszukać też imprez o charakterze gospodArczym i zaprezentować miasto ze swoimi walorami gospodarczymi ( dość wyszkolone lokalne kadry, uczelnie, dość główna droga itp.)
Uważam też, że za słabo wykorzystujemy bliskość Poznania. Zamiast oburzać s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:58:37+01:00
W Gnieźnie ludziom mówić trzeba,
że czasem pada deszczyk z nieba.