Odpowiedzi

2010-01-19T16:53:41+01:00
1. najdalej
2.najlepszy uczen
3.o najpiekniejszej wycieczce
4.najinteligentniejsi uczniowie
5.najlepiej niemiecki
6.najciekawsze z wycieczki klasowej
7.smakowite
8.szybko
9.chetnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:55:34+01:00
1. najdalej
2.najlepszy uczeń
3.o najpiękniejszej wycieczce
4.najinteligentniejszy uczeń
5.najlepszy niemiecki
6.najbardziej interesująca z wycieczek klasowych
7.smaczny
8.szybki
9. chętnie
2010-01-19T19:27:13+01:00
1.najdalej
2.najlepszy uczeń
3.o najpiękniejszej wycieczce
4.najinteligentniejsi uczniowie
5.najlepiej niemiecki
6.najciekawsze z wycieczki klasowej
7.smakowite
8.szybko
9.chętnie