Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:54:35+01:00
Szczęśliwa Młoda Paro w Uroczystym Dniu Ślubu
Życzymy Wam miłości gorącej jak słońce,
szlachetnej jak złoto, czystej jak łza i słodkiej jak miód
oraz spełnienia Waszych wspólnych marzeń i planów.
24 5 24
2010-01-19T16:56:33+01:00
Z OKAZI WSTĄPIENIA NA NOWĄ DROGĄ ŻYCIA WSZELKIEJ POMYĄLNOŚCI, RADOŚCI I SPEŁNIENIA W ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIM ŻYCZY....

WSZYSTKO O CZYM MAŻYCIE BY SIE SPEŁNIŁO A WSZYSTKO CZEGO PRAGNIECIE BY WASZE BYŁO