Odpowiedzi

2010-01-19T16:55:33+01:00
Nie wiem czy chodziło ci o pierwszy rozdział czy ogólnie jeden ?
"Zaskoczeni"

Paczka dzieciaków : Pestka, Marian, Julek i Ula wybrali się na oranżadę, w drodze do sklepu spotkali Zenka który kradł jabłka z sadu. Zenek wytłumaczył się przyjaciołom i wszyscy poszli się napić. Gdy doszli do sklepu, pewna kobieta zostawiła dziecko na wozie zaprzężonym w konie. Zwierzęta spłoszył huk ciągnika, konie biegły w stronę drogi, z naprzeciwka jechał samochód. Wówczas Zenek pobiegł za końmi i uratował dziecko .Mama uratowanego chłopczyka podziękowała i chciał dowiedzieć się jak Zenek się nazywa wtedy bohater skłamał i wymyślił jakieś nazwisko. Później piątka przyjaciół, poszła na wyspę.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:56:15+01:00
Marian i Julek idą do domu Pestki z informacją, że na wyspie był obcy. Odkryli bowiem poprzedniego wieczoru ślady ogniska. Podejrzewają, że ktoś z Olszyn odkrył przypadkowo wyspę. Porywczy Julek zamierza pobić i przepędzić intruza z wyspy. W międzyczasie Pestka informuje Ule o zaistniałych okolicznościach, razem wyruszają na wyspę.
10 3 10