Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T11:20:08+01:00
Czlowiek sprawiedliwy wspolpracuje z Bogiem, nie czeka az Bog wszystko zrobi za niego. Czlowiek sparwiedliwy odziewa sie sprawiediwoscia jak szata.czyni i popiera dobro. Kocha sie w parwdzie. Dusza czlowieka sparwiedliwego podoba ejst do ogrodu ktory stale owocuje i nigdy nie jest bez owocu.
2010-01-20T15:26:10+01:00
To pollega na tym jak pewien człowiek pragnie tego tak bardzo jak swojej miłosci do boga to on to otrzyma , ale nmie może tylko brac a nic od siebie nie dawac tak to by było nie sprawiedliwe, dlatego musi też innemu cZŁOWIEKOWI pomóc a ten człowiek bd o tym, pamiętał i sie mu wynagrodzi.