Odpowiedzi

2010-01-19T16:56:53+01:00
Film jest to sztuka współczesna , to zlepek zdjęć. Przedstawia on jakies wydarzenia , zdarzenia. Moze byc on fabularny lub opierać się na faktach.
2010-01-19T16:58:19+01:00
Film to dzieło artstyczne..:P
Wyswietlenie dzieła jakiegoś znanego reżysera.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:58:51+01:00
-Film-Sztuka współczesna...
-Film to zlepek zdjec.
Film to SZTUKA Przedstawia jakieś zdarzenia oparte na prawdziwych faktach lub zmyślonych
-Film to utwór audiowizualny
Film to dzieło artstyczne
Wyswietlenie dzieła jakiegoś znanego reżysera.