Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:01:53+01:00
1.książęca rodzina Aleksego
2. Ślub Aleksego
3. Prośba do żony
4. Decyzja o życiu w ubóstwie
5. Rozdanie majątku biednym
6. Porzucenie ojczyzny
7. życie pod drzwiami kościoła
8. objawienie się Matki Boskiej
9.Ludzie oddają chwale żebrakowi
10. Zażenowanie Aleksego i ucieczka
11. Powrót do ojczyzny
12. Spotkanie z ojcem
13. Kilkuletni pobyt i krzywda z rąk żądcy
14. List przed śmiercią
15. Śmierć Ascety
16. Cuda związane z Aleksym
17. Uznanie Aleksego za świętego
23 3 23
2010-01-19T17:09:43+01:00
1.św Aleksy czuje że wzywa go Bóg
2.Opuszcza dom rodzinny
3.Rozdaje majątek ubogim,zaczyna życie tułacza
4.Zdarza się cud,Matka Boska zstępuję z obrazu i za sprawą klucznika otwiera mu drzwi do kościoła
5.Aleksy opuszcza miasto aby uniknąć rozgłosu
6.Wraca w końcu do ojczyzny,do swojej rodziny
7.Nie rozponany przez służbę i rodzinę wiedzie przez 16 lat życie ascety pelne umartwień pod schodami swego dawnego domu
8.Aleksy czuje że nadchodzi kres jego żywota,spisuje w liście wydarzenia z całego swojego życia
9.Po śmierci Aleksego zdarza się cud,dzwony same zaczęły bić
10.Ludzie przychodzący do ciała Aleksego zostawali uleczeni ze swych chorób
11.żona Aleksego czyta list który on napisał,wszyscy dowiadują się kim był on naprawdę
15 3 15