Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T16:59:02+01:00
Mojim wymarzonym pokojem byłby taki np:
Żeby miał kolor ścian zółty a sufitu niebieski
Chciałbym w nim zamieścic najnowszy komputer wraz ze wszystkimi dodatkami, biurko, lampe która sie włancza na pstryknięcie kciukiem
odjazdowe okna noi chyba tyle

licze na najlepszą
Najlepsza Odpowiedź!
  • NoKs
  • Początkujący
2010-01-19T17:07:48+01:00
Mój wymarzony pokój powinien być dużym pokojem z ogromnymi oknami.W pięknych biało-złotych oprawach, ściany w pokoju powinny być w kolorach ,,Egiptu'' dużo piaskowego i kremowo-żółtego.Na ścianie chciałbym mieć wielki telewizor,ze wszystkimi kanałami świata.
Pokój powinien być wyposażony w dużą ilość przydatnych mebli,szafek gdzie chowałabym moje rzeczy,książki itp.
Chciałabym żeby w pokoju był dobry dobry sprzęt muzyczny,i wszystkie moje ulubione płyty.
Po lewej stronie chciałabym mieć kominek przy którym mogłabym, usiąść i rozmyślać nad różnymi sprawami.
Drzwi do mojego pokoju powinny być duże na 2 zamki do których tylko ja posiadałabym klucze.Po prawej stronie chciałabym mieć duże łózko na którym zmęczona po codziennych obowiązkach mogłabym się położyć zapominając o wszystkim.Tak właśnie wygląda mój wymarzony pokój.
1 5 1