Odpowiedzi

2010-01-19T16:59:19+01:00
Nazywał go szatanem dlatego że on odkrył jego sposub brania do odpowiedzi i powiedział całej klasie
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:59:46+01:00
...dlatego że profesor zawsze pytał według swej metody numery 1, 11 i 21, potem 2, 12 i 22, bo uczniów było akurat równo. Adaś odkrył tą metodę, tak że chłopcy byli zawsze przygotowani na lekcje i zbierali same 5. Pewnego razu profesór pomylił sobie dni i wziął do odpowiedz nie te numery co trzeba. Wtedy wszystko się udało i profesor dowiedział się, że Adaś odgadł jego tajną metodę. Wtedy profesor powiedział, że na następny raz od napisze na kartce 3 numery, które będą odpowiadać i Adaś również miał na kartce napisać trzy numery, ponieważ profesor chciał się dowiedzieć czy Adaś jest na tyle sprytny. Adaś napisał numery, profesor także, gdy ujrzał kartkę Adasia zdziwił się, bo na obu kartkach były te same numery. Adaś zgadł numery, ponieważ wiedział, że profesor będzie długo nad tym myślał, jak go pokonać, Profesor wybrał 3 kolejne numery z dzennika, tak jak robił to na każdej lekcji, pomyślał, że Adaś ich nie odgadnie, bo to by było dla niego za trudne. I tak Adaś został "Szatanem"
16 4 16