Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:00:22+01:00
Od czasu przybycia na wyspę do odejścia z niej Zenek stał się doroślejszy i odpowiedzialny oraz mniej zarozumiały.
Zakochał się też w Uli i był bardziej rozmarzony :)
1 5 1
2010-01-19T17:00:32+01:00
Zenek zmienił się bardzo pozytywnie. Od wędrowcy z chorą nogą do uczciwie pracującego człowieka. Wcześniej Zenek kradł jabłka i pieniądza, a po przemianie nie.
39 4 39
2010-01-19T17:02:25+01:00
Zenek się strasznie zmienił.Przyjaciele chcieli go zabrać do szpitala,ale On był bardzo uparty.Kradł jabłka w sadzie i wciągnął w to przyjaciół,ukradł pieniądze przekupce.Ula musiała za niego pracować przy porzeczkach żeby spłacić 50 złotych.Nawet gdy uratował dziecko skłamał,że nazywa się Wójtczak.
17 1 17