Odpowiedzi

2010-01-19T17:01:10+01:00
pomoc domowa,chodzenie do kościoła,szanowanie dorosłych osób
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • ayuu
  • Rozwiązujący
2010-01-19T17:01:54+01:00
* chodze do kosciola
*pomagam innym ludzia np. starszej pani zaniesc zakupy itp.
*daje datki na ubogich i chorych np wosp
*dbam o zwierzeta
*szanuje innych


mam nadzieje ze pomoglam :))
1 1 1
2010-01-19T17:02:54+01:00
Każdy wierzący w Boga powinien dawać świadectwo min. uczestniczyć w lekcji religi, uczęszczać do kościoła. a;le napewno w codzienności trzeba dawać świadectwo dobrymi uczynkami i zachowaniem
1 1 1