Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:09:54+01:00
OGŁOSZENIE!

Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych uczniów do wzięcia udziału w zawodach pływackich, które odbędą się dnia 23.01.2010
o godzinie 14:00 w Aqua Parku w Krakowie przy ulicy Sezamkowej 63.
Swój udział proszę zgłaszać w sekretariacie szkoły(twoja szkoła)
od poniedziałku do piątku w godzinach: od 9:00-11:30
Gorąco zachęcam do wzięcia udziału w zawodach.
Gwarantowane są liczne nagrody!

Zaprasza:
Samorząd Szkolny
1 5 1
2010-01-19T17:13:26+01:00
Pragne ogłosic że odbędzią się zawody pływackie . Dla wszystkich startujących zawodników przewidziane są nagrody
2010-01-19T20:48:45+01:00
Dnia 21.05.01 r na Hali Mosir przy ulicy górnicej 33 . odbędą się zawody pływackie .
Uczestniczyć mogą wszyscy w wieku 5-100 lat .
Uczestnicy będą podzielone na 3 grupy wiekowe .
Czekają ciekawe nagrody .
Zawoddy zaczynają się o godzinie 14 30 .
Zapisy pod numerem telefonu - 25461541654