Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:09:47+01:00
25kg+700kg+1000kg=1725kg

700:25=28

odp. Ta żubrza rodzina razem waży 1725 kg, a mama od swojego żubrzątka waży 28 razy wiecej.
2010-01-19T17:10:49+01:00
Rodzina waży razem
25kg+700kg+1000kg=1725kg

700:25=28
Odp: Mama od żubrzątka wazy o 28 razy wiecej

Licze na naj ilośc pkt
2010-01-19T17:13:27+01:00
25kg-waga żubra
700kg-waga mamy żubra
1000kg-waga taty żubra
25kg+700kg+1000kg=1725kg-waga rodziny żubrów
25kg *x=700kg
25x=700 /:25
x=28
odp.Rodzina żubrów razem waży 1725kg.
Mama żubrządka jest 28 razy od niego cięższa.