1.Zamień jednostki :
0,056 hPa = ... mPa
35 hPa = ... kPa
2. Wyraź pole powierzchni w cm kwadratowych:
a) 105m2 =
b) 0,0024 km2 =
c) 2860 mm2=
d) 5dm2=
3. Wyraź pole powierzchni w metrach kwadratowych :
a) 120 cm2 =
b) 8km2=
c) 5600mm2 =
d)88 dm2 =

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:15:29+01:00
1.Zamień jednostki :
0,056 hPa = 0,0000056 mPa
35 hPa = 3,5 kPa
2. Wyraź pole powierzchni w cm kwadratowych:
a) 105m2 =1050000cm²
b) 0,0024 km2 =240000cm²
c) 2860 mm2=28,6cm²
d) 5dm2=500cm²
3. Wyraź pole powierzchni w metrach kwadratowych :
a) 120 cm2 =0,012m²
b) 8km2=8000000m²
c) 5600mm2 =0,0056m²
d)88 dm2 =0,88m²
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T17:19:54+01:00
0,056 hPa = 0,0000056 mPa
35 hPa = 3,5 kPa
2. Wyraź pole powierzchni w cm kwadratowych:
a) 105m2 = 1050000 cm2
b) 0,0024 km2 =24000000 cm2
c) 2860 mm2= 28.6 cm2
d) 5dm2= 500 cm2
3. Wyraź pole powierzchni w metrach kwadratowych :
a) 120 cm2 = 0.012 m2
b) 8km2= 8000000 m2
c) 5600mm2 = 0.0056 m2
d)88 dm2 = 0.88 m2
3 5 3