Odpowiedzi

2010-01-19T17:34:19+01:00
Uważam, że w Polsce powinien być pobór powszechny, ponieważ nie każdy zawodowiec jest dobry. Może okazać się i tak, że osoby które nie są zawodowcami mogą być od nich lepsze. Każdy ma inne zdolności. A po za tym w wojsku byłoby o wiele więcej osób, niż jest teraz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:36:30+01:00
Moim zdaniem powinno być zawodowe z tego względu jeśli ktoś ma zamiłowanie lub pasje mógł by sie spełnić jak wiadomo każdy od powszechnego się wymigiwał. Na zawodowego w tej chwili jest się bardzo trudno dostać (doświatczenie). Ale gdyby armia miała takich ludzi którzy chcą się skolić i ćwiczyć Wojsko Polskie było by bardziej efektywne