Odpowiedzi

  • np28
  • Początkujący
2009-09-30T14:03:24+02:00
Wrocław,30.09.2009
Droga Władzo Samorządowa !

My mieszkańcy osiedla " Zacisze" domagamy się , aby na naszym osiedlu powstał hipermarket. Jesteśmy świadomi , iż nasz prośba może zostać negatywnie odebrana przez Państwa lecz mimo wszystko mamy prośbę do Państwa byście pozytywie odebrali nasze pismo. Z góry dziękujemy.



Z poważaniem:
Jan Kowalski
1 5 1
2009-09-30T15:03:26+02:00
Wrocław,30.09.2009
Droga Władzo Samorządowa !

My mieszkańcy osiedla " Zacisze" domagamy się , aby na naszym osiedlu powstał hipermarket. Jesteśmy świadomi , iż nasz prośba może zostać negatywnie odebrana przez Państwa lecz mimo wszystko mamy prośbę do Państwa byście pozytywie odebrali nasze pismo. Z góry dziękujemy.



Z poważaniem:
Jan Kowalski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T16:44:29+02:00
1.01.01
Sucha Beskidzka

Drogie Władze !
My mieszkańcy osiedla "Stokrotka" zamieszkali przy ulicy: Stokrotkowej 101 domagamy się hipermarketu na naszej ulicy bądź nie dalej niż 100 m od miejsca naszego zamieszkania !
Hipermarket ten będzie idealnym rozwiązaniem naszych problemów, nie będziemy musieli po żywność jeździć 10 km do innej miejscowości ponieważ tam znajduje się najbliższy sklep spożywczy. Codziennie jeździć po jedzenie taki kawał drogi jest uciążliwe oraz czasochłonne, każdy z nas ma pracę oraz rodzinę którą musi się zając.
Liczymy na pozytywne rozpatrzenie naszego żądania !

Agnieszka Korek
1 5 1