Odpowiedzi

2010-01-19T18:31:05+01:00
TO bedzie dlugie .... ponieważ gdy byś pisał normalnie to byś sie pomylił a tak :) samo sie zrobi zaoszczędzisz czas no i sie nie pomylisz :P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:09:41+01:00
Numerowanie tekstu jest ważne ponieważ (zwłaszcza w długich pracach) nie musisz się męczyć z numerowaniem po kolei punktów.
Kolejną zaletą jest to że jeśli numerowałbyś sam i zdażyła by Ci się pomyłka nie trzeba iść od nowa i poprawiać błędy. :)
4 3 4