Odpowiedzi

2010-01-19T17:25:13+01:00
Jezu, Dziękuję Ci za dar I Komunii Świętej.
Poprzez Twoje dobro otrzymałem/otrzymałam łaskę i mogę pełniej i aktywniej uczestniczyć w życiu Kościoła.
Dzięki I Komunii Świętej będę bliżej Pana boga.
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T18:58:05+01:00
O Boże!
Teraz mogę przyjmować Cię do serca,
Pogłębiać wiarę,
Tak bardzo mnie kochasz.
Dziękuję. Pozwól bym mogła być dobra i pomóż mi w tym.

Ciebie Proszę...
Wysłuchaj mnie Panie.
8 3 8