Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:24:13+01:00
Więc możesz to zapisać tak :
Z ropy naftowej robi się paliwa, smary, i lekarstwa.
Jeżeli skończy się ropa naftowa to nie będzie życia na Ziemi.
prosze ;p
1 4 1
2010-01-19T17:24:32+01:00
Ropa naftowa jest skladnikiem chemicznym a przede-wszystkim jest surowcem energetycznym
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T17:34:38+01:00
Ropa naftowa jest potrzebna. Jakby jej nie było to nie byłoby paliwa i lam naftowych ani lekarstw czyli nie byłoby życia na ziemi.