Odpowiedzi

2010-01-22T17:25:09+01:00
Słowo "beforehand" jest przysłówkiem ("przedtem"). Wyraz "before" możemy przetłumaczyć w formie przysłówka, przyimka ("przed") i spójnika (np."zanim"). Podobnie jest z "after" i "afterwards". "After" to: przymiotnik ("późniejszy"), przyimek ("za"), spójnik ("gdy") i przysłówek ("później","potem"), a "afterwards" to tylko przysłówek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T19:17:04+01:00
Before to 'przed', generalnie po nim zawsze musi coś być, nie występuje samodzielnie, podobnie jak after, natomiast 'afterwards' ma takie samo znaczenia jak 'after', lecz występuje samodzielnie, np. mówisz o czymś i w następnym zdaniu zaczynasz od afterwards, co znaczyć będzie 'po tym (o czym już mówiłaś)
beforehand analogicznie jak afterwards, tylko w stosunku do before, może znaczyć także 'z góry, uprzednio'.

Przykładowo:
After my exams, I went to the school canteen.
I took my exams. Afterwards, I went to the school canteen.

Before being vaccined, one has to be thoroughly examined.
I want to have my child vaccined today. Beforehand, I have to had it examined by a doctor.
1 5 1