Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:27:18+01:00
Droga rado szkolna.!
W imieniu całej klasy 2 gim, proszę o wycieczkę do muzeum.
celem wycieczki ma być poszerzenie naszych wiadomości o wcześniejszych dziejach nie tylko Polski.
Polska to piękny kraj i gdzie jak nie w muzeum możemy zobaczyć to co było w niej kiedyś.? Cel jest bardzo szczytny ponieważ nie wiele ludzi w naszym wieku wybiera właśnie muzea jako rozrywkę. Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej prośby. Z uszanowaniem klasa 2 gim.
2010-01-19T17:27:28+01:00
Wielką wdzięcznością prosimy o to aby państwo przynosili
pieniążki na nasze piękne muzeum ,gdyż jak nie zostanie odbudowane zostanie zburzone .

Prosimy z wieką przysługą .
Minister muzeum w Zakopanym .