Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T17:27:20+01:00
To jest nie mój długopis.
Ten pies jest świetny. On jest nie mój, a twój?
Tamten chłopak jest ładny, czy on nie ma dziewczyny?

wiecej nie wymysle x D
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:29:26+01:00
To nie ja zbiłam tą szybę!
To nie mój pies wygryzł tą dziurę!
To nie tamten to on!
To nie kilka to dużo!
To nie nasz dom!
19 3 19
2010-01-19T17:29:36+01:00
1. Ala powiedziała, że nie odrobi zadania domowego.
2. Szczepienie nie jest przyjemne.
3. Komputer nie był jeszcze restartowany.
4. Nie odwiedziłem Krzyśka, ponieważ byłem chory.
5. Miłości nie da się kopić za pieniądze.

Nie odrobiłem sam zadania domowego :))
36 4 36