Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:32:43+01:00
My- troje dzieci ja-trzecie dziecko
wy-troje dzieci ty-trzecie dziecko
oni-trojga dzieci on-trzecie dziecko
ona-trzecie dziecko
ono-trzecie dziecko
2010-01-19T17:37:02+01:00
M . Ktoo , coo ? Trojee Dzieci
D . Kogoo , czegoo < niee maa > ? Trojgaa Dzieci
C . Komu , Czemu ? Trojgu Dzieciom
B . Kogoo , coo ? Troje Dziecii
N . Z Kim , z Czym ? z Trojgieem Dziecii
Msc . O kim , o czym ? O Trojgu Dzieciaach
W . O ! O ! Trojee Dziecii !