Odpowiedzi

2010-01-19T17:29:52+01:00
Nie dawno w naszej szkole odbył się festyn zimowy. Było wiele konkursów np. Konkurs na żeźbę lodową,robienie aniołków w śniegu i rzut śnieżką w punkt. Był teatrzyk szalikowy i wiele innych atrakcji. Smażyliśmy kiełbaski przy ognisku i śpiewaliśmy piosenki. Było konkursy na powietrzy jak i w szkole.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:29:53+01:00
Dnia 12 listopada odbyły się próbne egzaminy w naszej szkole. Uczniowie bardzo dobrze przygotowywali się już na tydzień i miesiąc przed. Wyniki testów otrzymamy lada dzień, gdyż nasze prace sprawdzać będą nasi nauczyciele. Życzymy wszystkim max-a punktów.
2010-01-19T17:34:32+01:00
Hmm , a jakaś szczególna okazja ?;> ale jak pomoze to masz :

Dnia 7 stycnia br. wraz z całą klasą wybraliśmy się na górkę aby zjeżdżać na sankach. Wszyscy świetnie się przygotowali , a nawet największe ''cykory'' naszej klasy zjechały po razie. Nasz nauczyciel od wychowania fizycznego ogłosił konkurs pt.,, Pobijamy rekordy'' nagrodą był baton ,,Grzesiek''. Nagrodę uzyskało wiele osób co oznacza że mamy prawdziwe talenty w klasie ! Całe dwie godziny szalieliśmy na śniegu. Zdarzało się wiele śmiesznych wypadków w ,kótrych nic nikomy się nie stało. Tą lekcję wszyscy zapamiętamy wyjątkowo dobrze !

to o mojej klasie wiekszac ale wykorzystaj to dla sibie .;)
jak pomogłam to bardzo proszę!:))