Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:28:33+01:00
Średnia artmetryczna dwóch liczb jest równa 112 . Jedna z tych liczb jest równa 38,8.Znajdź druga liczbę

x - druga liczba

(x+38,8)/2=112
x+38,8=224
x=185,2

Druga liczba to 185,2
2010-01-19T17:29:19+01:00
(38,8+x):2=112
112*2=228
228-38,8= 185,2
2010-01-19T17:30:08+01:00
(x+38,8)/2=112
x/2+38,8/2=112
x/2+19,4=112 |-19,4
x/2=92,6 |*2
x=185,2