Pilnee.!! daję naj.!! na dziś.!!!!:)) (jednomiany)

1)rozszyfruj, jakie imiona kryją sie w zapisach uporządkowanych jednomianów:
a) ain²ot
b)ado²rt
c)ae²hln
d)a²i²klm²nsy
zaszyfruj w podobny sposób imię jakiejkolwiek osoby.

2)podaj współczynniki jednomianów.
a)-4,75mp
b)a²b
c)-xy
d)1 ⅓a
e)-17,9

)dopisz do każdego jednomianu po trzy jednomiany podobne:
a)-m
b) 0,5c²
c)ab³

3

Odpowiedzi

2010-01-19T17:34:35+01:00
1) a)antoni
b)dorota
c)helena
d)
klrdnsa3e- aleksandra
inorla2l-karolina
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:38:27+01:00
1.
a)Antoni
b)Dorota
c)Helena
d)Maksymilian

Beata = a²teb

2)
a) -4,75
b) 1
c) -1
d) 1 ⅓
e) -17,9

3)
a) 3m; -0,9m; ⅖m
b) -¼c² ; 7c² ; 0,11c²
c ) ⅓ab³; -9ab³; 12 ab³
1 5 1
2010-01-19T17:41:55+01:00
Zad.1
a)
b)Dorota
c)Helena
d)
Joanna - a²jn²o

zad.2
a) -4,75
b)1
c) -1
d) 1
e)0

zad.3
a) 2m, -17m, 30m
b) 4c², 1,8c², 21c²
c) 3ab³, 19ab³, 1,5ab³