Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T17:36:28+01:00
Azja mount everest 8850
afryka Kilimandżaro 5895
Europa Mont Blanc 4807
Ameryka Półn Mount McKinley 6194
Amreryka Pół. Aconcagua 6959
Australia Góra kościószki 2228
1 5 1
2010-01-19T17:37:19+01:00
Mount Everest (Czomolungma) – 8 850 m n.p.m. ...
Najwyższy szczyt Kilimandżaro, 5895 m,
Najwyższym szczytem Europy jest alpejska góra Mont Blanc (4811 m n.p.m.)
Najwyższy szczyt to Huascaran (6788m.n.p.m)
Najwyższym szczytem jest Aconcagua w Argentynie (6959 m n.p.m.)
Mount Kosciuszkonajwyższy szczyt na Australii (2228 m n.p.m.),

1 5 1
2010-01-19T17:40:16+01:00
Afryka - Kilimandżaro(5895m)
Ameryka Północna -McKinley(na Alasce)(6198m)
Ameryka Poludniowa - Aconcagua(w Andach)(6960m)
Azja - Mount Everest - 8850m
Australia - Gora Kościuszki - 2228m
Europa - Elbrus - 5642m
1 5 1