Wyjaśnij znaczenie podanych związków frazeologicznych ze słowem "cień"
Wyglądać jak cień.
Bać się własnego cienia.
Snuć się za kimś jak cień.
Usuwać się w cień.
Nie ma w tym cienia prawdy.
Wyjść z cienia.
15 pkt tylko za wszystkie 6 związków frazeologicznych :)
życzę wam powodzenia!

3

Odpowiedzi

2010-01-19T17:33:37+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.być szczupłym, bezbarwnym
2.byc strachliwym
3.chodzic za kims krok w krok
4.chowac sie byc niewidocznym
5.nie ma w czyms zadnej prawdy
6.wyjsc z ukrycia,dołka
135 3 135
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:35:15+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.Wyglądać źle. Być bladym. Być chorym
2.Być strachliwym. Bać się wszystkiego. bać się życia
3. Chodzić bez przerwy za kimś
4. Usuwać się na boczny tor. robić wszystko by inni nie zwracali na ciebie uwagi . Być "niewidocznym"
5. Wszystko to kłamstwo , nieprawda
6. Pokazać swoje talenty. nie ukrywać się. Pokaz innym na co cię stać

Robiliśmy to już na polskim :)
246 4 246
thx :)
dzięki ANIA
Dzieki
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
  • cos
  • Początkujący
2010-01-19T17:36:29+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.być wychudzonym,słabym
2.być strachliwym,płochliwym i niepewnym
3.chodzić krok w krok, śledzić
4.być cichym, żyć zawsze za drugą osobą
5.ani trochę prawdy
6.przestać się bać,pokazać śwaitu
172 3 172
dzięki jesteś wielka :)
Komentarz został usunięty
Dzięki