Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T17:33:50+01:00
Wiara pomoże przezwycieżyc nam lek.
Gdy sie z czymś lękamy to czujemy ze wiara góry przenosi i dzięki jej w sobie pokonujemy rozne trudnosci jakimi sa lęki.
Jest w stanie na pomoc, poniewaz czują cją stajemy sie silniejsi i czujemy takie popracie.


Licze na naj ;**********
7 4 7
2010-01-19T17:34:11+01:00
Wiara może pomóc w przezwyciężeniu lęku .Wystarczy wierzyć że będzie lepiej .Nie trzeba myslec też że bedzie zle.
5 4 5
2010-01-19T17:34:23+01:00
Wiara jest jednym z najskuteczniejszych sposobów przezwycięzania lęków. Dzięki wierze możesz poczuć się silniejszy. Modlitwa jest czynem po którym wszytsko moze sie dobrze powieść. Wiara czyni cuda.!
5 3 5