Odpowiedzi

2010-01-19T17:35:07+01:00
Znaczenie pierścienic w przyrodzie:
- użyźniają glebę i ją spulchniają
-wykorzystuje się je w medycynie (np. pijawka)
- dostarczają glebie wapnia i azotu
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:36:58+01:00
Wedlug mnie powinno byc tak dam w podpunktach :
-sa pokarmem dla innych zwierzat
-sa wykorzystywane jako nawozy
-rozkladaja szczatki organiczne
-oczyszczaja wody i scieki
6 5 6