Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:39:10+01:00
- popęd płciowy większy niż u dziewcząt
- jądra zaczynają produkować plemniki
- pojawia się owłosienie pod pachami i wokół narządów rozrodczych oraz meszek, zapowiadający zarost
- mutacja
- nagły, szybki wzrost
1 5 1
2010-01-19T19:13:04+01:00
- popęd płciowy większy niż u dziewcząt
- jądra zaczynają produkować plemniki
- pojawia się owłosienie pod pachami i wokół narządów rozrodczych oraz meszek, zapowiadający zarost
- mutacja glosu
- większy wzrost
2 3 2