Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:39:01+01:00
Sałatka z korzenia selera i gruszek
Składniki:
• 1 korzeń selera
• ¼ szkl. majonezu
• ½ jajka ugotowanego na twardo
• 1 łyżka posiekanej natki pietruszki
• 2 korniszony
• 2 łyżki musztardy
• sok z 1 cytryny
• 2 gruszki
• 2 łyżki oliwy z oliwek
• sól
• pieprz


Sposób wykonania:
Seler pokroić w cienkie paseczki, jajka i korniszony posiekać, wymieszać całość.
Dodać pietruszkę oraz sok z cytryny i musztardę.
Całość delikatnie wymieszać i doprawić do smaku solą oraz pieprzem.
Następnie obrane gruszki pokroić na cząstki, którymi udekorować sałatkę.
160 4 160
2010-01-19T17:39:58+01:00
Przecier korzenny
4szt. ćwiczków
2korzenie majerankowe
2łyżki soli
1szklanka octu
To wszystko dobrze wymieszać i podawac na Zimno!!!
Smacznego;p
128 3 128