Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:37:32+01:00
Dobre pytanie ale każdey ma własny sposób ;] Ja sobie czytam po rozdziale a później na głos powtarzam wszystko jak najdokładniej tak jakbym odpowiadsał ;] I tak ze 2 razy kazdy temat a na koniec wszystko ;]
2010-01-19T17:37:34+01:00
Ucz się każdego wyrazu i zamykaj oczy i powtarzaj go cały czas...
Ja zawsze tak robie i skutkuje.
Albo jutro rano wstań i się ucz lepiej zapamiętasz...
2010-01-19T17:37:59+01:00
Najpierw wypisze se wszystkie daty, jakie były w dziale, potem wypisz se wszystkie pojęcia, które były w dizale i zdefiniuj je i w taki sposób otrzymasz czysty, przyjrzysty materiał gotowy do nauki(będzie to tez swojego rodzaju ściąga)