Odpowiedzi

2010-01-19T17:42:52+01:00
Małgosia kim ty wogóle do mnie jesteś?
Wujku MArku jaki lubisz kolor?
Babciu Halino gdzie pracujesz?
Dziadku Zygmuncie co robiłeś jak byłeś młody?
Ciociu Alu a kiedy wujek Władysław umarł?
Małgosia a nazwiesz swoje dziecko Jula?
Podoba ci się imię Ala?













1 1 1
2010-01-19T17:43:18+01:00
1.Kiedy Małgosia ma urodziny ?
2.Dlaczego Marka nie ma w szkole ?
3.Dlaczego Ala płacze ?
4.Czy Władysław ma siostrę ?
5.Dlaczego Jula nie odrobiła zadania domowego ?
6.Czy Halina często narzeka na ból głowy ?
7.Czy Zygmunt skarży się na bóle brzucha ?

mam nadzieje że pomogłam .;D
nic innego mi nie wpadło do głowy .xd
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:46:37+01:00
Czy Małgosia jest siostrą Marka ?
Czy Halina, dała Juli książkę ?
Naprawdę Zygmunt jest ojcem Alicji ?
Czy Władysław i Zygmunt mieszkają razem ?
Dlaczego Małgosia pokłóciła się z Markiem ?
Czy Alicja i Władysław są rodzicami Zygmunta i Haliny?
Czy Halina jest mężatką ?
Kto jest żoną Władysława?
Jak ma na imię córka Marka?
Czy Małgosia szanuje Zygmunta ?
Czy ojciec Małgosi, Marek jest synem Władysława ?

Autor nie sprecyzował, o jakie pytania chodzi. Jeśli odp Cie nie satysfakcjonuje napisz wiadomość, to ułożę coś innego ;)
1 5 1