Odpowiedzi

2010-01-19T17:43:33+01:00
Zdania:
Mój tata będzie pletł wiązankę
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:46:54+01:00
Czas przeszły:
miałem, plotłem

Zdania:
Miałam małe pieski albo Z zachowania miałam dobrą ocenę

Moja koleżanka pletła głupoty
2010-01-19T17:50:05+01:00
Mieliłem
mieliłeś
mielił
mieliliśmy
mieliliście
mmielili

mełłem
mełłeś
mełł, mełła, mełło
mełliśmy
mełliście
mełli , mełły

pletłam
pletłeś
pletli
pletliśmy
pletliście
pletli



1 1 1