Odpowiedzi

  • Duli
  • Rozwiązujący
2010-01-19T17:42:33+01:00
Przez nauki apostołów,
przez Tradycję,
przez nauki kościoła
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:43:27+01:00
- uczestniczenie w niedzielę we Mszy św.
-przestrzeganie 10 przekazań Bożych
-Przestrzeganie 5 przykazań kościelnych
- raz w miesiącu przystąpienie do sakramentu spowiedzi i komunii świętej
2 4 2
2010-01-19T17:45:04+01:00
Przez Apostołów
Przez nauki Kościoła
I Tradycje
2 1 2