...because----->jest tutaj spory ruch.W xxx sa różne rozrywkowe miejsca. W przyszłości chciałabym mieszkac tutaj razem z moją rodziną.------------------------prosze o poprawne!!!!!!! przetlumaczenie tego tekstu na jenzyk angielski ;)

2

Odpowiedzi

2010-01-19T20:00:22+01:00
Here is movement.this disputes are various entertainment places. In the future I would like to live here with my family
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:23:29+01:00
,ponieważ jest tutaj spory ruch.W xxx sa różne rozrywkowe miejsca. W przyszłości chciałabym mieszkac tutaj razem z moją rodziną.

,beacuse here is big movement. In xxx there are different entertaiment places. In the future I would like to live here with my family.