Ulóz zdania z powyzszymi zdaniami

1.Miec cały dom na głowie.........
2.Prowadzić dom otwarty..........
3.Cały dom był na nogach..........
4.Być gościem w domu............

Trzeba z czterama zdaniami co sa wyzej ulozyc aby powstały 4 ZDANIA

KTO PIERWSZY ODPOWIE DOSTANIE NAJJJJJJJJJ


CZEKAM

DO 18.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-19T17:45:19+01:00
Miec cały dom na głowie......... Mama ma cały dom na głowie.
Prowadzić dom otwarty.......... Moja babcia prowadzi otwarty dom.
Cały dom był na nogach.......... Gdy przyszedł do nas pan Jaś cały dom był na nogach.
Być gościem domu............ Pan Jaś jest gościem domu.

3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:48:55+01:00
1.Moja mama miała cały dom na głowie kiedy ja z tatą i rodzeństwem byłam na wakacjach a do naszego domu przyjechała na kilka dni bardzo wymagająca ciocia z warszawy.
2.Nieraz kiedy na święta zjerzdża się do nas cała rodzina czuje się jakbym prowadziła dom otwarty.
3.Kiedy do naszego mieszkania włamał się złodziej mój pies postawił cały dom na nogi.
4.Kiedy na wigilię przybył do nas podróżny do pustego talerza potraktowaliśmy go jak gościa w domu
3 5 3