Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T18:09:03+01:00
My week is very interesing . In monday and saturday i go to shopping . Twice a day week brush a theeth .I always go to school . Everyday eat breakfast . In evenig meet a friends . From time to time go match fotboll . Every second Sunday vistit my grandmother and grandfather . Hardly ever go to cinema . Everyday a brush . In weekend write books . I love it write a books . Usually every second Wednesday help my mother tide a home . I don`t like tide .



Mój tydzień jest bardzo interesujący , W poniedziałki i soboty chodzę na zakupy . Dwa razy dziennie w tygodniu myję zęby . Ja zawsze chodzę do szkoły . Codziennie jem śniadanie . W wieczory spotykam się z przyjaciółmi . Od czasu do czasu chodzę na mecz piłki nożnej . Co niedzielę odwiedzam moją babcię i dziadka . Rzadko kiedy chodzę do kina . Codziennie się kąpie . W weekendy czytam książki . Ja uwielbiam , kocham książki . Zazwyczaj co środę pomagam mojej mamie sprzątać dom . Nie lubię sprzątać .

sory że tak mało ; /
1 1 1
2010-01-19T18:25:19+01:00
At weekends I like watching Tv. ( w weekendy lubię oglądać telewizję .)
I often go with my friends to the cinema .(często wychodzę z przyjaciółmi do kina)
I clean my room.(sprzatam mój pokój)
When the weather is sunny I like going on walk . ( gdy pogoda jest słoneczna lubie iść na sp acer)
On Saturday I like playing computer's game.(W lubie grać na komputerze w gry .)
At fre time I play to chess. ( w wolnym czasie gram w szachy)
I help my mam to cook . ( pomagam mojej mamie w gotowaniu)
In the evning I go in the disco.
1 3 1