Wykonaj analizę dowolnego dzieła plastycznego.
Ma byc :
autor
tytuł
technika wykonanoa(farby olejne,pastele,akwarele,kolaż,rzeźba,płaskorzeźba,węgiel itp)
barwa(ciepłe,zimne,jasne,ciemne)
styl w sztuce (realizm,impresjonizm,ekspresjowizm,surrealizm,kubizm,abstraktonizm)
perspektywa(zbieżna,powietrzna,kulisowa,rzędowa,żabia, z lotu ptaka)
światło(jasssne,ciemne,przymglone,jednokierunkowe,wielostronne)
linia(krzywa,przerywana,konturowa,gruba,cienka)
faktura(chropowata,gładka,połyskliwa,matowa)
kompozycja(dynamiczna,statyczna,otwarta,zamknięta)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:55:01+01:00
Autor: Leonardo da Vinci
Tytuł: Dama z gronostajem (dama z łasiczką)
technika wykonania: farby olejne
Barwa: barwy ciepłe i zimne
Styl w sztuce:------
perspektywa:------
swiatło:jasne, jednokierunkowe ( pada na postacie od góry)
linia:krzywa, cienka, utworzone z szeregu kropek (korale oplatające szyję kobiety) i miękko opadające w dół.
faktura:gładka
kompozycja:dynamiczna
4 5 4
2010-01-19T17:55:11+01:00
Na tej stronie jest analiza '' mony lisy'' http://www.sciaga.pl/tekst/85614-86-analiza_dziela_plastycznego_mona_lisa_leonardo_da_vinci mam nadzieje ze pomoze pozdrawiam
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T17:58:50+01:00
Autorem obrazu "Anioł Pański" jest Jean Francois Millet. Malowany farbami olejnymi na płótnie. Powstał 1 1858 roku. Na obrazie przedstawiono scenę rodzajową rozgrywającą się wieczorem i jest to Noktur. Widać dwoje ludzi: kobietę i mężczyznę podczas pracy na polu. Artysta zastosował szeroką paletę barw. Obraz dobrze skomponowany. Uważam, że obraz jest trochę smutny, ponieważ postacie są zasmucone, a tło ciemne, według mnie zapowiadające nadchodzący deszcz.

Tylko tyle umiem a za to dostałam 5
7 2 7