Odpowiedzi

  • mm15
  • Rozwiązujący
2009-09-29T19:29:20+02:00
890mg = 8,9 × 10(-7)pierwiastek t
10g =1,0 × 10(-5)t
14dag =0,14 kg
38mg =3,8 × 10(-5)kg
902 g =0,902 kg
10,2 z czego? = g
2009-09-29T19:31:09+02:00
890mg = 0,00000089t=89 do potęgi -6t
10g =0,00001t=1 do potęgi -4t
14dag = 0,14kg
38mg = 0,000038kg=38 do potęgi -4kg
902 g = 0,902kg
10,2 = ....g
w ostatnim przykładzie brakuje 10, 2 czego? g , mg, t ???????
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T19:31:16+02:00
To będzie tak :
890mg=0,000000089t
10g=0,0001t
14dag=0,14kg
38mg=0,000038kg
902g=0,902kg
a w ostatnim nie naisałeś 10,2 ale czego??
1 5 1