Pilne na dzisiaj pomocy!!!!!
1.Wybrałem pewną liczbe i pomnozyłem ja przez -3/4.Wynik podzieliłem przez 3,po czym otrzymaną liczbę jeszcze raz podzieliłem przez -0,75 i otrzymałem -1 1/3 .Jaką liczbę wybrałem na poczatku??

2.Oblicz:
-99+97-95+93-91+89-87+85-.........-7+5-3+1.

3

Odpowiedzi

2010-01-19T17:50:53+01:00
1. Na początku wybrałem liczbę -4.
2. -50
2010-01-19T17:55:07+01:00
1. 1)-4/3*3/4=1
2)1*3=3
3)3/(-3/4)= 3*(-4/3)=-4
2.-50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:56:22+01:00
1.

-4/3*3/4=1
1*3=3
3/(-3/4)= 3*(-4/3)=-4



zad2. -50