Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T19:28:35+02:00
Prehistoria składa się z trzech epok :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
a) epoka kamienna, w której "podstawą życia" był kamień;
b) epoka brązu
c) epoka żelaza

2. Epoka kamienna dzieli się na trzy okresy:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
a) paleolit (epoka kamienia łupanego), czyli wczesna epoka kamienna;
b) mezolit - średnia epoka kamienna;
c) neolit (epoka kamienia gładzonego) - późna epoka kamienna;

3. Pojęcie ery i epoki:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
a) Era - okres w dziejach ludzkości, który rozpoczyna się lub kończy bardzo ważnym wydarzeniem i od którego liczy się czas

b) Epoka - okres w dziejach ludzkości rozpoczynający lub kończący się ważnym wydarzeniem, posiadający ściśle określoną, specyficzną tylko dla niej cechę
- antyk
- średniowiecze
- renesans czyli odrodzenie
- barok
- oświecenie

5 3 5
2009-09-29T19:37:34+02:00
A)epoka kamienia
b)epoka brązu
c)epoka żelaza

epoka kamienia dzieli się na trzy okresy
1.paleolit
1.mezolit
1.neolit
4 4 4