Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:51:30+01:00
Psychiczne znęcanie się nad pracownikiem (np. Poniżanie, krzyczenie, i zadawanie dodatkowych prac do domu pod pretekstem wyrzucenia z pracy lub obniżenia pensji, groźby)
1 5 1
2010-01-19T17:53:07+01:00
Mobing jest termin wywodzący się z języka angielskiego oznacza tłum, natlok , napastowanie i obleganie.Używa się go w celu poniżeń ośmieszeń
1 5 1