Odpowiedzi

2010-01-19T17:51:56+01:00
Zrobił dobrze. Można to uzasadnić tym, że człowiek bez godności nie ma bytu w dzisiejszym świecie. Co do sprawiedliwości jest tak samo. świat nie może bez niej funkcjonować, bo panowałby chaos.
11 2 11
2010-01-19T17:53:31+01:00
Tak myśle że postąpił dobrze ponieważ człowiek powinien byc sprawiedliwy i sprawiedliwieoceniac powinien innych. a dlatego poczuciem godności bo czym był by człowiek bez godności nikim.
mysle że pomogłam;D
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:54:46+01:00
Wedlug mnie Zeus postapil slusznie obdarzajac kazdego czlowieka poczuciem godnosci i sprawiedliwosci.Kazdy czlowiek powinien miec swoja godnosc i reprezentowac swoja wartosc.Gdybysmy jej nie posiadali,moglibysmy stac sie celem obelg i manipulacji.Tak samo jest ze sprawiedliwoscia.Kazdy ma prawo miec poczucie sprawiedliwosci i powinien sie jej domagac jezeli uwaza ze jest ona u niego nie doceniana
19 4 19